Lea_Broadsword

About

Username
Lea_Broadsword
Joined
Visits
351
Last Active
Roles
No Roles

Comments

  • Hey Katist! Did you check the Ywain servers if your missing character was already transferred to the Ywain live servers? If you cannot find the character on any of the Ywain servers, please open an in-game /appeal with the following information: …
  • Awesome, happy to hear you found them! See you in the Frontiers!
  • Hey there! There is an overview in the Account Management Center on the characters on an account. In rare cases, it doesn't display them though so if you are sure that there are characters on the account that aren't shown in the overview, you wil…
  • Glad to hear the character was found! Generally speaking, if you are missing a character please open an ingame /appeal on the account that the character used to be located on, listed as Emergency Appeal. Include the following information: the nam…
  • That's a lot of quests you are having troubles with. It might be that there is something else that is the reason for it. Please try the following: Travel to your capital city, and speak with the Quest Journalist NPC there. You can find this NPC near…
  • Hey iLk! Nothing has changed here since March when I replied to your initial posting. What you request is not possible at the moment; names that have already been used can currently not be freed up in any way. We are aware that this is something man…
  • Hey there! Would you please send me a direct message with the name of your character, a description of the old emblem, and when you noticed the change?
  • Wow, how awesome is that!! How many hours did it take you to craft? It's breathtakingly beautiful! Wunderschöne Arbeit, Respekt!
  • Willkommen zurück! Falls Du ihn noch nicht gesehen hast, wir haben einen festgepinnten Thread, in dem Du einige Gilden findest, die gerne Rückkehrer aufnehmen: https://forum.darkageofcamelot.com/discussion/218/uebersicht-von-gilden-die-rueckkehre…
  • Hey there, if no one here has any tips, please keep in mind you can always contact our technical support team for assistance as well! Please send them an email to support@darkageofcamelot.com with a brief description of the issue and your account…
  • Viele dieser Dinge sind derzeit in Bearbeitung. Mir sind noch nicht viele Details bekannt, aber mit dem nächsten Patch soll einiges behoben werden! Zu den Haushändlern beispielsweise hatten wir ja bereits gesagt, dass mit dem nächsten Patch Händler,…
  • Hey Fineus, if they are on a Veteran account then yes, after a brief period, they should be automatically promoted to rank 0. If nothing has happened, send me a direct message here with the name of the character please!
    in Guild GM Comment by Lea_Broadsword May 6
  • Hey Garuk, willkommen zurück! Per Email erreichst Du nur den technischen und den Account-Kundendienst, die bei solchen In-Game-Angelegenheiten nicht helfen können. Normalerweise solltest Du allerdings eine Emailinfo dazu bekommen. Schau doch bitt…
  • Sometimes the email replies from support end up in the spam folder, did you check there? If nothing is there, please send the email again and put this email in cc: support@broadsword.com If you have access to an email address by a different provider…
  • I've send you a direct message!
  • You need to change the name in such a way that it does not contain numbers or a space. If the name you picked is not available, you will need to pick a different one.
  • Leider wurden beim Transfer der europäischen Accounts keine Rechnungsdaten von GOA übergeben. Daher können die Jahre, die ein Account bei GOA über ein Abonnement verfügt hat, nicht nachvollzogen werden. Alle europäischen Accounts haben deswegen eine…
    in reward Comment by Lea_Broadsword April 3
  • Das klingt, als ob Du den Charakter schon transferiert hast. Manchmal werden sie fälschlicherweise noch angezeigt auf den archivierten Servern. Wenn Du ihn ganz sicher nicht finden kannst auf einem der Ywains, öffne bitte einen /appeal im Spiel mit …
  • Hallo Lütze, willkommen zurück! Die Sachen Deines Hauses bewahren die verschiedenen Banker-NPCs im Hauptmarkt des Housinggebietes Deines Realms für Dich auf. Allerdings kannst Du nur mit einem Veteranen-Account, d.h. einem Account mit aktivem Ab…
  • I'm very sorry to hear. May he rest in peace, and his family have all the strength they need in this difficult time.
  • Hey iLk, please check your email folder (and the spam folder), Customer Support has replied to your appeals via mail! Please understand however that such a name switch is not possible. Customer Support only changes names that violate the rules…
  • Email responses are not unusual. So both accounts are paid ones? Did you make sure to note the name of the other account involved in this in the appeal, too? The Customer Support Team will need this information as well so that they can properly inve…
  • Willkommen zurück! Kroko hat ja zu den Gegenstands-Fragen bereits eine ausführliche Antwort gegeben. Was die Gilde angeht, kann ich Dir das angepinnte Posting in diesem Unterforum empfehlen - da findest Du einige Gilden, die gerne Rückkehrer aufneh…
  • Is one of these accounts an Endless Conquest one? If yes, there are restrictions to buffs in combination with Endless Conquest accounts - see this overview: https://darkageofcamelot.com/content/endless-conquest-table If both accounts are Veteran …
  • Heya! There is no telephone support available. I've sent you a message here!
  • Hey McMichael! You should usually expect a reply within 72 hours. Did you make sure to check your spam folder for an email reply? They sometimes end up there. If you cannot find anything in your spam folder, please send me a direct message here …
  • Ywain ist wieder verfügbar. Wir danken euch für eure Geduld!
  • Hey Zookeep! Please send an email to our Account Support Team - support@darkageofcamelot.com - and they will be happy to assist you with this issue, so that you can play your existing account as Endless Conquest account!
  • Hey Beltoon! Did you check all Ywains for your missing characters? Maybe they were transferred to a different one than Ywain! If you cannot find them on any of the Ywains, please open an ingame appeal with the following information for each missing…
  • Willkommen zurück Zeldukes! Du kannst auf jedem Ywain-Server spielen, den Du magst, die Gebiete sind mit Ausnahme der Housing-Gebiete alle zusammengelegt. Somit kannst Du auch jeder Gilde in Midgard beitreten, unabhängig davon, auf welchem Ywain si…
  • Unser Producer John hat im englischsprachigen Forumsteil einen Thread eröffnet, mit dem er ein Update zu Patch 1.127 gibt und um eure Rückmeldungen und Gedanken zum kommenden Hotfix - inklusive Klassen- und Realmbalance - bittet. Ihr findet eine Übe…
  • Willkommen zurück! Schau am besten noch mal genau auf allen Ywain-Servern nach, ob sie vielleicht doch da sind - gerade, wenn man länger nicht mehr gespielt hat, kommt es häufig vor, dass man es falsch in Erinnerung hat, auf welchem Server die Char…
  • Heya! Thank you for the report, this has been fixed!
  • Hey Strolch, ich habe hierzu nachgefragt, ob es sich dabei um einen Fehler handelt, bisher aber noch keine Antwort dazu bekommen, daher habe ich Dir auch noch keine Rückmeldung gegeben. Wenn ich eine entsprechende Info bekomme und es ein Fehler ist…
  • Hallo Latax und willkommen zurück! Ein solcher Transfer ist leider derzeit nicht möglich, aber in Planung. Mir liegen derzeit keine Informationen vor, wann es möglich sein wird.
  • Hallo Sesis, ein Account muss für mindestens 180 Tage inaktiv gewesen sein, bevor er als Endless Conquest-Account gespielt werden kann. Außerdem muss er mit einem EA-Masteraccount verbunden sein. Wenn Dein letztes Abo vor 2008 war, müsstest Du ih…
  • Hey Asp! The information Kroko provided is correct, Bug Reports will not be replied to, so if you appealed a quest issue that was determined to be a bug, it was most likely handled as bug report. You can check our Bug Tracker to see if your issue…
  • Hey Asp, we are currently investigating reports on this issue. Due to a higher amount of appeals and the holidays, response times can be a little higher than usual. Please bear with us!
  • Hey Prank80, sorry to hear about your troubles here. Is the issue still pending? If so, please send me a message here with a brief description of the issue, and the email you used to contact our account support team!
  • Hey Sogrind, I am sorry to hear about your troubles with this matter. Please send me a message here with the details, including the email address you used to contact the account support team!
  • Danke für den Screenie! Ich nehme an, Du hast mit dem König (des Realms des Charakters, von dem der Screenie stammt) gesprochen als Du 50 wurdest und die Steps haben sich nicht aktualisiert?
  • Ah! Hast Du eventuell einen ehemaligen EU-Account und hat der Charakter damals schon existiert? Manchmal haben solche Charaktere unsichtbare Gegenstände im Inventar, die damals EU-exklusiv waren. Schick mir doch bitte eine Nachricht mit dem Namen de…
  • Hey LaFureur! Please check your emails (including the spam folder) if you haven''t heard from Customer Support, you probably have been sent a response via mail! If a house has been repossessed, items such as furniture, NPC's, tools, house deco…
  • Mit einem Abo-Account solltest Du die Rollen nutzen können. Hast Du nach Abschluss des Abos schon komplett ausgeloggt und das Spiel geschlossen, danach neu gestartet und dann noch mal versucht? Hat der Charakter vielleicht das Maximum der möglichen …
  • Probier bitte mal, die Datei mft.myp in Deinem DAoC-Verzeichnis zu löschen und patche dann neu. Besteht das Problem dann weiterhin? Nutzt Du ein eigenes UI oder das Standard-Interface? Wenn es ein eigenes ist, teste bitte, ob das Problem mit dem Sta…
  • Alles richtig beschrieben,Yanik, danke!
  • Huh - no idea what happened here, I actually did reply but nothing is here. Apologies, I'll go again! Unfortunately, your posting does not contain specific enough information to know exactly what the issue is, so I have to speculate. It looks …
  • Hey Namelez! Unfortunately, your posting does not contain enough details on what happened here, so my reply will be based on a guess what the issue is here. It seems that you bought something to be used with DAoC via EA Origin, and now want to…
  • Ywain und Gaheris sowie die Accountverwaltung sind wieder verfügbar. Danke für eure Geduld!
  • You are right insofar as that there is outdated information on the Camelot Herald. A new site has been in the works for a while now, and with it updated information. Apologies for the confusion this has caused! In cases such like this, the last and …